Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του korbos.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε το korbos.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.

Ακύρωση παραγγελίας – Επιστροφή προϊόντων (Δικαίωμα υπαναχώρησης)

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

A) Πριν την αποστολή του προϊόντος

Πριν την αποστολή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@korbos.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2410281350 κατά τις ώρες 09:00-14:30 και 17:30-21:00 Δεύτερα Τετάρτη  και Παρασκευή ή 09:00-14:30 Τρίτη Πέμπτη  και Σάββατο.

Β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος

Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει να τηρούνται οι προϋποθέσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω περί φθορών των επιστρεφομένων προϊόντων κλπ.

Εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν, έχετε δικαίωμα να το επιστρέψετε και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας.

Σε κάθε επιστροφή χρημάτων υπάρχει επιβάρυνση λόγω του κόστους των μεταφορικών. Πιο αναλυτικά:

  • η χρέωση είναι 5€ για την επιστροφή του προϊόντος (μιας και έχετε ήδη πληρώσει τα μεταφορικά).

Σημαντικές σημειώσεις:

Η αποστολή των δεμάτων προς εμάς, πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο με την ACS Courier. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη εταιρεία μεταφορών (εκτός ACS Courier), τότε το κόστος αποστολής επιβαρύνει αποκλειστικά εσάς.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μας στείλετε τον Τραπεζικό σας Λογαριασμό σε μορφή IBAN με email στη διεύθυνση info@korbos.gr.

Η επιστροφή του ποσού γίνεται εντός 10 εργάσιμων ημερών.

Σε περίπτωση που ο Τραπεζικός Λογαριασμός σας, δεν ανήκει στη Eurobank ή την ΑLPHA BANK, τότε τα έξοδα του εμβάσματος (προμήθεια) επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.

Αν επιλέξετε κάποια άλλη μεταφορική εταιρεία για την επιστροφή του προιόντος, σας επιστρέφουμε πίσω όλο το ποσό της αγοράς και τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεστε αποκλειστικά εσείς.

Σε καμία περίπτωση δεν είναι δεκτή η επιστροφή προϊόντος με απλό ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ) ή με ΚΤΕΛ.

Άρνηση παραλαβής παραγγελίας

Σε περίπτωση που πραγματοποιήσετε ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία, σας αποσταλεί και για προσωπικούς σας λόγους αρνηθείτε να την παραλάβετε κατά τη στιγμή της παράδοσης, τότε επιβαρύνεστε εξολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα τα οποία είναι 10€ (5€ για την αποστολή της παραγγελίας από εμάς πρός εσάς και 5€ για την επιστροφή της παραγγελίας από εσάς πρός εμάς).

Θα ειδοποιηθείτε για τα παραπάνω, με email.

Σε αντίθετη περίπτωση, που δεν υπάρξει ανταπόκριση από τη μεριά σας, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται να ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμά της.

Σημείωση: Στην περίπτωση που κάποιος πελάτης έχει ήδη αρνηθεί 1 φορά την παραλαβή κάποιας παραγγελίας του και στο μέλλον επιθυμεί να παραγγείλει εκ νέου από το κατάστημά μας, οι επιτρεπτές μέθοδοι πληρωμής είναι: η τραπεζική κατάθεση ή η πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας. Η μέθοδος πληρωμής μέσω αντικαταβολής σε αυτή την περίπτωση δηλαδή, δεν είναι δυνατή.

Επιπλέον, εφόσον δεν έχει προηγηθεί οικονομική τακτοποίηση της προηγούμενης οφειλής (10€), το κόστος της νέας παραγγελίας προσαυξάνεται αυτόματα κατά 10€.